Bestelling & levering

Bestellen en Bezorging

Heb je een JM Woods item gevonden die je echt moét hebben? Mooi!

Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’. Natuurlijk kun je lekker verder shoppen, je kunt altijd nog terug naar je winkelwagentje door op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven te klikken. Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.

Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afronding van je bestelling. Klik op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven om naar jouw JM Woods's items te gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘Ga door naar afrekenen’. Nu beland je op de check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen.

Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond kun je deze niet meer wijzigen, omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat je deze zo snel mogelijk in ontvangst kan nemen.

  1. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

JM Woods neemt geen verzendkosten voor rekening. Jij betaald dus zelf de verzendkosten.

Verzendkosten om je artikel te retourneren dien je zelf te betalen.

  1. KAN IK MIJN BEZORGING VOLGEN?

Ja, wij versturen al je items met Track & Trace. Jouw bestelling kan je volgen via de bestelstatus pagina, de link hiervan krijg je via een e-mail zodra je bestelling is verzonden.

Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.

  1. WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?

JM Woods streeft naar een snelle levering van de producten. Doordat de producten handgemaakt zijn en op bestelling worden gemaakt bedraagt de levertijd gemiddeld 5 tot 7 werkdagen.

  1. IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU?

Kan je pakket niet afgeleverd worden dan ligt het 7 dagen op je te wachten op een PostNL locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Ook hiervan ontvangt u een notificatie van de chauffeur, hier staat ook de afhaal locatie op vermeld. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn.

  1. VERKEERD ADRES

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Wij doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een onjuist verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als u denkt dat u een verkeerd verzendadres heeft opgegeven.

  1. VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETJE

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Mocht het geval zijn dat uw Track & Trace aangeeft dat uw pakketje op uw adres is afgeleverd - maar u heeft toch uw bestelling niet ontvangen - meldt dit aub aan, 14 dagen na de aangegeven leverdatum wordt een onderzoek gestart door PostNL, wij houden u hierover geïnformeerd tot aan het einde van de onderzoek.